monofaze elektrik motoru bebek bakım ürünleri

S.S.S

Merhaba,

Bize sıkça sorulan soruları size için cevaplandırmaya çalıştık. Diğer sorularınız için bize [email protected] adresinden ulaşabilirsiniz.

Neden üye olmalıyım?

Bulunduğunuz heryere RICE renklerini taşımak, eğlencesine katılmak, güne tatlı bir alışveriş molası vererek tasarım dolu RICE ürünlerini satın almak için üye olmalısınız.

Üyelik ücretli mi?

RICETERIA’ya üye olmak ücretsizdir.

Nasıl üye olabilirim?

www.riceteria.com.tr anasayfamızdaki ‘Giriş Yap’ seçeneğine tıklayarak yeni üyelik oluştur adımındaki ilgili alanları doldurmanız yeterlidir.

Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?

Üyeliğinizin iptali için [email protected]  adresine mesaj atabilirsiniz.

Üyelik şifremi unuttum. Ne yapmalıyım?

Üye giriş sayfasındaki "Şifre yenileme" linkine e-posta adresinizi bıraktığınızda, yeni üyelik şifrenizi oluşturabileceğiniz sayfanın linki adresinize gönderilecektir.

Üye oldum ancak siteye giriş yapamıyorum?

E-posta adresinizi doğru girdiğinizden emin olun. Üyelik esnasında bizden ‘hoş geldiniz’  e postası almadıysanız e posta adresinizi yanlış girmiş olabilirsiniz. (E-postalarınızı kontrol ederken spam ya da junk kutularını da kontrol edin.)

Alışveriş güvenli midir?

RICETERIA size dünya standartlarında bir güvenlik sistemi ve ağı sunmaktadır. İşlem güvenliğinizi sağlamak için her gün online alışveriş sistemlerindeki yenilikler takip edilmekte ve güvenlik standartları en üst seviyede uygulanmadır.

Mağazanız var mı?

Evet var. Tüm RICE ürünlerini bir arada görmek  ve kafe bölümümüzde tatlı mola vermek için İstanbul Zorlu Center Alışveriş Merkezi’ndeki mağaza ve kafemizi ziyaret edebilirsiniz. Mağaza adresimize ve iletişim numaralarımıza ‘Bize Ulaşın’ linkinden ulaşabilirsiniz. 

E-posta adresimi nasıl değiştiririm?

E-posta adresinizi değiştirmek istiyorsanız, yeni bir hesapla tekrar üye olmalısınız.

Siparişimi nasıl takip edebilirim?

Siparişinizi "Hesabım" sayfasındaki "Siparişlerim" kısmından takip edebilirsiniz.

Sipariş adresimi nasıl değiştirebilirim?

Adreslerinizi Hesabım sayfasından istediğiniz zaman değiştirebileceğiniz gibi sipariş esnasında "Fatura ve Teslimat Adresi" ekranı geldiğinde yeni adres butonuna tıklayarak yeni bir adres oluşturabilirsiniz.

Siparişlerimi birleştirebiliyor muyum?

Evet. Farklı alanlardan seçtiğiniz ürün ve hizmetler tek bir sepette birleştirilebilmektedir. 

Sipariş teslim süresi ne kadardır?

Hafta içi saat 15.00'e kadar satın alacağınız ürünler o gün içerisinde veya takip eden iş günü kargoya verilir. Kargo Şirketinin belirleyeceği teslim süresi içinde tarafınıza ulaştırılır.

Cumartesi, Pazar günleri ile arefe günü dahil resmi tatillerde Kargo teslimatı yapılmamaktadır.

Teslim edilmeyen siparişler?

Kargo firması belirtmiş olduğunuz adrese siparişinizi teslim eder. Adresinizde bulunamamanız durumunda paketinizi en yakın şubeden alabileceğinizi bildiren bir not bırakılır. 3 gün içerisinde paketinizi belirtilen şubeden almamanız durumunda siparişiniz RICETERIA’ya iade edilir. 

Hangi ödeme şekilleriyle alışveriş yapabilirim?

Kredi kartınız ve havale ile ödeme yapabilirsiniz.

Kredi kartıyla alışverişlerde taksit mümkün mü?

Anlaşmalı olduğumuz bankalara ait kredi kartlarına taksit imkanı bulunmaktadır. Taksit opsiyonlarını ödeme sayfasında görebilirsiniz. 

Aldığım ürünlerin fiyatlarına KDV dahil midir?

RICETERIA sitesindeki her ürün KDV dahil fiyatlandırma ile satışa sunulur.

Ödemelerde kredi kartı güvenliğini nasıl sağlıyorsunuz?

Ödeme güvenli bir SSL şifreleme üzerinden aracısız olarak ödeme hizmet sağlayıcımız ve anlaşmalı olduğumuz bankalar tarafından gerçekleştirilir. Kişisel ödeme bilgileriniz kesinlikle RICETERIA’da tutulmaz, üçüncü şahıslara iletilmez ve üçüncü şahıslarla paylaşılmaz.

Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Siparişinizi sevkiyata çıkmadan önce iptal edebilirsiniz. Siparişinizin iptali için [email protected] adresine mesaj atabilirsiniz

Satın aldığım ürünü iade etmek istediğimde ne yapmam gerekiyor?

Siparişinizi teslim almadan önce iptal etmeye karar verirseniz, e-posta ile  [email protected]  adresinden bize ulaşmanız ve iptal isteğinizi belirtmeniz yeterli olacaktır.

Siparişinizi teslim aldıktan ve paketi açtıktan sonra "Ürün İade Prosedürü"nü izlemeniz gerekmektedir. Ürünü yedi 14 iş günü içinde iade edebilirsiniz. Öncelikle Faturanızın arkasındaki bölüme iade nedeninizi, iade edeceğiniz ürün adet ve kodunu yazın, YURTİÇİ Kargoyu çağırarak RICETERIA kodunu bildirin ve paketin otomatik olarak merkezimize ulaşmasını sağlayın.

* Ürünün iade edilebilmesi için, tahrip edilmemiş, paketi hasar görmemiş, tüm aksesuarlarıyla birlikte, kullanılmamış veya tekrar satılabilirliği bozulmamış olması gerekmektedir.

Aldığınız ürün kusurlu çıktı ise;

Üründen kaynaklanan herhangi bir kusurdan dolayı yapacağınız iadelerde, aldığınız ürünü teslim tarihinden itibaren 30 gün içerisinde iade edebilirsiniz.

Bu tür bir durumla karşılaşmanız halinde yukarıdaki adımları izleyerek ürünü tarafımıza göndermeniz gerekmektedir. Üründe kullanımdan doğan bir kusur yok ise ürün bedeli tarafınıza geri ödenir. Üründeki herhangi bir problemden kaynaklanan bir iade söz konusu ise, iade kargo ücreti RICETERIA tarafından ödenir. 

İade etme süresi kaç gündür ?

Tüketici Kanunu'na göre, "Sebep Göstermeden Cayma Hakkı" ürünü teslim aldığınız ilk yedi iş günü içerisinde geçerlidir. Üründen kaynaklanan herhangi bir kusurdan dolayı yapacağınız iadelerde ise, aldığınız ürünü teslim tarihinden itibaren 30 gün içerisinde iade edebilirsiniz.

İade işleminden ne kadar zaman sonra ödeme hesabıma yansıyor?

İade etmek istediğiniz ürün depoya ulaştığı andan itibaren, ürünün iade şartlarına uygunluğu kontrol edildikten sonra iade şartlarına uygun ise para iadeniz, sitemizden alışveriş yaparken kullandığımız kredi kartınıza 10 gün içerisinde yapılacaktır.

Havale ile satın aldığınız ürünlerin iadesi ise ödemeyi yaptığınız hesabınıza gönderilecektir. İlgili iade tutarları iade girişlerini takip eden Perşembe günü  banka

hesaplarına gönderilmektedir.

salopet tulum